eeelinsvensson

Alla inlägg under juni 2011

Av elin svensson - 13 juni 2011 16:25

hejj! Jag är så glad idag för att i morgon så är det skolavslutning:) jag slutar femman J***ar vad jag längtar jag ska tights tunika ett halsband jag vill bara be om ursäkt för att jag inte har bloggat jag känner mej elak nu men nu ska vi ändra på det vi hörs o syns senare hejdå. Ha ett bra sommarlov! Va ute mycket ha roligt // hejdå  

Av elin svensson - 5 juni 2011 21:22

                                                  
                          

                                                  
                                    TJENARE!

Jag vet att det var ett tag sedan jag var inne har inte haft tid. Men det ska vi såklart ändra på. Jag är ledig i morgon är så jävla göt.   Jag har inte gjort så mycket men jah har haft en väldigt bra dag var i stallet med joline  Det var roligt! Nu sitter jag och bloggar lite. Just nu sitter jag vid msn och youtube och lyssnar på selena gomez (who says) Den är bra! jag ska väl upp och titta påfilm snart Godnatt Alla Blogagre!

                             

                                       //Kram Elin  

Av elin svensson - 5 juni 2011 21:22

                                                  
                          

                                                  
                                    TJENARE!

Jag vet att det var ett tag sedan jag var inne har inte haft tid. Men det ska vi såklart ändra på. Jag är ledig i morgon är så jävla göt.   Jag har inte gjort så mycket men jah har haft en väldigt bra dag var i stallet med joline  Det var roligt! Nu sitter jag och bloggar lite. Just nu sitter jag vid msn och youtube och lyssnar på selena gomez (who says) Den är bra! jag ska väl upp och titta påfilm snart Godnatt Alla Blogagre!

                             

                                       //Kram Elin  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards